top of page
andreassjoberg5

Min stora dag utvecklar sina tjänster hos Uniguide

I mitten av oktober besökte några från Uniguide vår kund Min stora dag.

- Det var att höra om hur kunden arbetar och hur deras verksamhet växer. Vi kunde identifiera flera områden där vårt samarbeta kan bli ännu bättre, säger Andreas Sjöberg, vd på Uniguide.


Min Stora Dag är en rikstäckande välgörenhetsorganisation vars uppdrag är att uppfylla önskningar och sprida livsviktig glädje till barn med allvarliga sjukdomar och diagnoser. Min stora dag gör det för tusentals barn varje år genom upplevelser som kallas Stora Dagar.


- Kunden använder oss för medlemsservice i huvudsak och från och med december även för ekonomitjänster på konsultbasis. Det är kul att kunden ser Uniguide som en partner som kan erbjuda fler tjänster än medlemsservice. Jag tror även att vi skulle kunna samverka djupare inom teknik då Min stora dag liksom Uniguide har ambitionen att utveckla tekniska tjänster som underlättar för medlemmar och givare att stötta organisationer överlag, säger Andreas Sjöberg.


På bilden nedan syns från vänster Simon Bender, system- och IT-ansvarig, Eva-Lotta Malmfält, kansli- och ekonomiansvarig, Peter Frykehag, insamlingschef, Andreas Sjöberg, Mikaela Lindström, projektledare, Alexandra Mårtensson, kund- och ekonomiansvarig på Uniguide samt Matilda Palmgren, kundtjänstmedarbetare på Uniguide.



45 views0 comments

ความคิดเห็น


bottom of page