En smartare kundtjänst

En smartare kundtjänst

Vi bedömer ärendet och löser problemet, där andra bara tar ett meddelande, oavsett om det handlar om en vattenläcka i din fastighet eller en misstänkt matförgiftning i din restaurang. Vi stoppar alltid i tid, innan kostnaderna rusar i väg eller drevet i sociala medier sätter igång.

För dig innebär det en partner som alltid är redo att ta över när du inte kan eller har tid och som aldrig lämnar något åt slumpen. Vi har lång erfarenhet av summera support och genom att vi jobbar direkt i ditt system slipper du handpåläggning och merarbete när du tar över ärendet igen. Skönt för dig och bra för dina affärer. Vi berättar gärna mer om våra tjänster och tekniska lösningar.

Ring 0498-69 85 15 och prova en smartare kundtjänst redan idag!

Tjänster och produkter i samarbete med summera support

Hisslarm

Genom tjänsten hisslarm kan du säkerställa att den som fastnat i hissen får snabb hjälp och ett lugnt bemötande. Med senaste tekniken, tillgänglighet 24/7 och larmbord kan du vara säker på att hjälpen är snabbt på plats, när den behövs som mest.

Driftlarm

Genom att koppla dina A- och B-driftlarm till oss kan du vara säker på att larmet tas på allvar och inte faller mellan några stolar – dygnet runt, året om. Med senaste tekniken och larmbord ser vi till att larmet når rätt person och inte stannar i en inkorg eller i en avstängd telefon.

Felanmälan

Vi bedömer ärenden, löser problem och stoppar i tid, innan kostnaderna eller drevet i sociala medier rusar i väg. Med personlig service och proffs på bedömning dygnet runt kan du vara säker på att frågor får ett svar och problem en lösning, men inte minst når rätt kontaktperson eller jour.

Svarstjänst med statusapp

Vi tar samtalet när du inte kan och med appen Status behöver du aldrig mer ringa till växeln och tala om när du sitter i möte, är upptagen i telefon eller är ledig. När Uniguide sköter snacket ser vi alltid till att informationen når fram till dig eller din kollega utan onödiga signaler och väntande.

Chatt, e-post och sociala medier

Vi kan också erbjuda personlig service och dygnet-runt-passning på digitala plattformar där vi svarar på frågor och bevakar informationsflöden så du kan sova lugnt på nätterna eller slappna av på din ledighet. Vi ser till att informationen når fram och svarar när det behövs.

Kundnöjdhetsundersökningar

Undrar du nåt eller behöver du lite statistik för att kunna fatta rätt beslut. Då kan vi hjälpa dig ställa frågorna till dina hyresgäster, kunder eller medlemmar, muntligt eller digitalt och sammanfatta resultatet. Att mäta kundnöjdhet är en viktig pusselbit i alla verksamheter.

Kundservice

Personlig kundservice med fakturahantering, medlemshantering och ibland bokning är vardag för oss, det är också hantering av frånvaroanmälningar, in- och utcheckning, port- och bomöppning samt tända och släcka belysning på distans. Detaljer som gör att du får tid för annat.

Fastighet

Uniguide erbjuder en rad tjänster som gör att den dagliga driften kan rulla på kontrollerat även när du inte har tid eller måste utveckla och fokusera på andra delar i verksamheten. Vi jobbar dygnet runt alla dagar i veckan och ser till att frågor når fram till rätt person och fel avhjälps i tid. Vi kan också svara på frågor gällande hyror och ekonomi om du vill det.

Givare- och medlemsservice

Hos Uniguide finner man också en hel del ideella organisationer bland uppdragsgivarna. Det förklaras enklast genom vår långa erfarenhet och fina kontakt vi har med alla medlemmar. En annan förklaring är också vårt humanistiska perspektiv som genomsyrar allt från våra samtalstjänster till tekniken vi utvecklar. Kunskaper vi gärna delar med oss av.

Respons

Vi svarar direkt och ser till att hiss- och driftlarm går ut till rätt person och hjälp kommer i rätt tid, öppnar bommar och portar samt tänder och släcker belysning på distans. Vi tar också hand om frågor som kommer in via sociala medier och epost så du alltid kan känna dig trygg att inget hamnar mellan stolarna, med onödiga kostnader som följd.

Vill du ha mer information?
Ring 0498-69 85 15 och prova en smartare kundtjänst.

Uniguides referenser

Atrium Ljungberg
Kungsleden
Skandia Fastigheter
Driftia
Hestia
Mälarstaden
Nordic PM
Novi
Property Partner
Provinsfastigheter
Statens Fastighetsverk
Stenvalvet
Svenska Handelsfastigheter