Fastighet Givarservice Svarstjänster Kontakt

Givarservice

Med värdighet och omsorg

För välgörenhetsorganisationer tar vi hand om den första kommunikationen med dina givare, allt från registrering till fakturering och ser till att viktiga utskick går ut till privatpersoner och företag i samband med gåvor. Om du vill ringer vi även personliga uppföljningssamtal, så du kan fokusera på andra arbetsuppgifter.

Våra kommunikatörer har stor erfarenhet av insamlingsarbete och en väl utvecklad fingertoppskänsla för värdighet och omsorg så mötet med din organisation blir personligt, professionellt och ödmjukt varje dag hela året mellan 08.00-17.01.

Barncancerfonden
Svenska Diabetesförbundet
Barndiabetesfonden
Neuro
Oxfam
RFSU
Stadsmissionen
Suicide Zero
Säljarnas

Tjänster

Telefonpassning

Vi svarar med din hälsningsfras, besvarar frågor, kopplar vidare, tar meddelanden och ser till att ingen information faller mellan stolarna. Naturligtvis tar vi också samtalen ni inte kan eller vill svara på och filtrerar samtalen och hänvisar vissa ärenden direkt till hemsida eller e-post. Tjänsten är oberoende av en fysisk växel men fungerar naturligtvis också för dig som har en fullfjädrad växel med programmeringsmöjligheter som nattkopplingar, kö eller vidare till oss om ni inte kan ta samtalet för tillfället. Vi ser alltid till att den viktigaste informationen ändå når fram till dig via e-post eller textmeddelanden även om du inte kan ta samtalet just nu. Du bestämmer själv när samtalen ska besvaras av oss: vid upptaget, efter ett visst antal signaler, efter kontorstid, vid enstaka tillfällen eller dygnet runt. Vi kopplar alltid våra samtalstjänster via telefon till ett officiellt nummer det gör att ditt privata mobil- och direktnummer hålls dolda.

Mejl och digitala plattformar

Det blir allt vanligare att frågor kommer in via mejl och webbformulär. Vår svarstjänst förenklar inte bara för dig via telefon utan även på de digitala plattformarna där vi förutom att kunna svara på mejl dessutom kan bevaka dina sociala medier så du kan sova lugnt på nätterna och slappna av på din ledighet. Vi ser till att informationen når fram och besvarar den när det behövs.

Medlemsservice

Vi vet hur viktig kommunikationen mellan din organisation och dina medlemmar är och hur vi kan skapa ett mervärde i relationen till dina medlemmar. Förutom den dagliga kontakten där vi svarar på frågor om avgifter, tar vi också hand om medlemsutskick och förmåner.

Personliga samtal

Mycket uppskattade samtal där vi tackar dina medlemmar för deras stöd och bidrag personligen.

Undersökningar/NKI

Har du en fråga du vill ha besvarad, lite statistik för att kunna fatta rätt beslut kan våra kundundersökningstjänster vara ett bra sätt att få en bättre kontroll och ett sätt att få kontroll på kund- eller medlemsnöjdheten i din verksamhet. Vi kan hjälpa dig med allt från enkla muntliga enkätundersökningar till avancerade digitala tjänster. Kanske vill du snabbt leveranskontrollera ett nytt förvärvat område. Vad fungerar bra och vad fungerar mindre bra, hos oss får du svaren snabbt. För mer information om innehåll och kundanpassning kontakta oss.

Vi jobbar direkt i ditt system

Exempel på system

KomMed
Multisoft
Bonigi

Mer än bara snack!

Specksrum 5, 621 55 Visby. Telefon 0498-498 498
© Alla rättigheter tillhör Uniguide 2018-2023 | Integritetspolicy | Almedalen